четверг, 6 марта 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія

   Дякуючи Модулю 3 я зрозуміла, яким чином використовуються навчальні дослідження в проектній технології та зрозуміла, для чого призначені основні запитання проекту, серед них:
1. Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання;
2. Вправи, які відповідатимуть навчальним цілям, пов’язуватимуть зовнішній світ із класною кімнатою, реальним життям учнів та включатимуть ІКТ до змістових і проектних завдань;
3. Дослідницькі проекти будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені, аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння цільовій аудиторії; Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на Ключове запитання;
4. Основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані.

   Працюючи з модулем я:
1. Проаналізувала вимоги державного освітнього стандарту.
2. Визначила навчальні цілі теми свого проекту, опираючись на освітні стандарти.
3. Сформулювала, для створення свого учнівського проекту, дослідницькі завдання.
4. Розробила ключове, 3 тематичних питання та змістові запитання, до кожного зі змістових.

Комментариев нет:

Отправить комментарий