среда, 7 мая 2014 г.

Модуль 10. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме - активізація визначених функцій педагогічного процесу потребує переосмислення ролі та функцій педагога. Гуманістичні підходи до навчання передбачають пріоритетність адаптаційної та організаційно-консультативної функцій педагога. Педагог стає насамперед фасилітатором та консультантом, радником учнів. Фасилітатор організовує роботу учнів, сприяє розвитку їх особистісних якостей, допомагає ідентифікувати проблеми і приймати рішення.
         Мета фасилітації – організація ефективної роботи учнів на засадах гуманізму, особистісного саморозвитку, конструктивної взаємодії. Обговорювали те, як можна використовувати різні техніки постановкизапитань. Створювали презентацію, документ, таблицю та веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб. Створили план впровадження теми та створювали документ для фасилітації; Визначили наявність усіх складових свого портфоліо, знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Комментариев нет:

Отправить комментарий